להזמנת מכונות בייבוא אישי מאיטליה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מכונות לשטיפת רצפות

    מכונות שטיפת רצפה

    אחד מהכלים המבוקשים ביותר בתחום הניקיון המקצועי, הוא מכונות לשטיפת רצפות. שום שיטת ניקוי אחרת לא משיגה את אותן תוצאות, מה שגורם ליותר ויותר מנהלי מוסדות, בעלי עסקים ואנשים פרטיים לברר לגבי האפשרות הזאת. בחברת ר.נ.מ תוכלו למצוא את מיטב המכונות בתחום שטיפת הרצפות ולבחור בהן בצורה מושכלת בהתאם לצרכים. להלן הקריטריונים שעליכם להתייחס אליהם תוך כדי התהליך.

    ר.נ.מ ציוד ושירותים בע”מ – המקום למצוא פתרונות

    בחברת ר.נ.מ תוכלו למצוא מכונות לשטיפת רצפות ברמה הכי גבוהה שיש. אנו מייבאים ומשווקים את המותגים המובילים ביותר של התחום ונשמח להתאים גם לכם מכונת שטיפה איכותית שתשדרג אתכם. צרו עימנו קשר ותקבלו את כל הפרטים.

    הקריטריונים שיעזרו לכם לבחור

    ישנם סוגים רבים של מכונות שנועדו לצרכי שטיפה והבחירה ביניהן צריכה להתבסס על מספר קריטריונים:

    • שטח הניקוי – עבור הצורך הביתי ולשטחים בינוניים מספיקה מכונת שטיפה ביתית. מכונות אלו מחוברות לשקע חשמל רגיל וזולות יחסית. מכונות תעשייתיות, שנועדו לשטחים גדולים יותר, כבר מופעלות על ידי מצבר ואינן תלויות במקור כוח שקע בקיר. שימו לב כי אתם רוכשים מכונה שאכן תתאים לשטח השטיפה הרצוי.
    • עוצמת הרעש – ישנן מכונות שטיפה שאומנם מנקות בצורה מצויינת, אבל אחת מהתכונות שלהן היא הפקת רעש רב. אם אתם מעוניינים להשתמש במכונות שכאלו במקומות עבודה או מוסדות ציבוריים, התוצאות לא יהיו טובות ויפריעו לכל באי ועובדי המתחם. מכונה אידיאלית היא כזאת שמסוגלת לנקות בצורה שקטה תוך הפקת רעש של פחות מ- 65 דציבל. בררו זאת מראש ולא תופתעו לרעה.
    • רוחב מגב – מכונות השטיפה השונות משתמשות במים בלחץ גבוה על מנת לנקות את המשטח, ולאחר מכן שואבות את הנוזלים והלכלוך לתוך מיכל אחסון. המגב הוא זה שמרכז את המים לקראת השאיבה. אך יש לקחת בחשבון כי רוחב המגב הוא גורם מגביל למעבר של המכשיר במקומות שונים, ועל כן יש לשים לב כי רוחב המגב מתאים ולו אף למעברים הצרים ביותר בהם אמורה לפעול מכונת השטיפה שלכם.
    • ניידות – חשוב מאוד שיהיה למשתמש נוח לעבוד עם המכונה. לכן חשוב שהיא תתנייד על בסיס כמה שיותר גלגלים ושמהירות הסיבוב של המברשת תהיה גבוהה. ככל שהסיבוב מהיר יותר, כך הדבר מקל על הסעת המכונה ממקום למקום.

    מכונות שטיפת רצפות מקצועיות

    מכונות לשטיפת רצפות מהוות כלי ואמצעי יעיל וחיוני לניקוי יסודי של משטחים ורצפות בבתי עסק, קניונים, בנייני משרדים, מוסדות ציבור ועוד. יעילותן המוכחת של המכונות המתקדמות לשטיפת רצפות חוסכת בעלויות תחזוקה וזמן, כאשר התוצאות המתקבלות הינן רצפה מבריקה, מחוטאת ונקייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בחירה נכונה של מכונה לשטיפת רצפות אמורה להתקבל לאחר יצירת התאמה לצרכים של הלקוח, הבנה והיכרות עם סוג המשטח וידע לגבי האפשרויות השונות הקיימות בשוק ובתחום. לפרטים נוספים, פנו אל חברת ר.נ.מ ציוד ושירותים בע”מ.

    מכונות שטיפת רצפות מקצועית של החברות המובילות בעולם

    עבודה בסביבה נקייה הינה חשובה וחיונית לכולנו, הן לשמירה על הבריאות והן לשמירה על מראה אסתטי ונעים לעין. סביבת ואופי העבודה במפעלים ועסקים מחייבים ביצוע פעולות ניקיון יסודיות בתדירות גבוהה והיעילות של מכונות לשטיפת רצפות מספקת מענה ופתרון מושלמים. ישנם שני סוגים עיקריים של מכונות שטיפה: מכונה על גלגלים המופעלת בידי עובד בזמן הליכה ומכונה רכובה שהינה למעשה כלי רכב קטן המאפשר ניקוי מהיר ויעיל תוך כיוון ושליטה קלים ופשוטים במכונה ללא מאמץ. מכונות לשטיפת רצפות מגיעות במספר דגמים המיוצרים בחו”ל ומיובאים על ידי חברת ר.נ.מ ציוד ושירותים בע”מ, שהיא המשווקת הבלעדית של ציוד ניקוי ומכונות שטיפה בלחץ של החברות המובילות בעולם. החברה פועלת בתחום מזה למעלה מ-30 שנה ומעניקה שירות איכותי ומקצועי תוך הקפדה על אמינות, אחריות ויחס אישי ללקוח.

    היתרונות של מכונות לשטיפת רצפות

    מכונה לשטיפת רצפות מספקת יתרונות רבים: יכולת ניקוי גבוהה, התאמה לשימוש תעשייתי, הספק עבודה גבוה לניקוי משטחים גדולים, יכולת חיטוי והברקה, פעולה יעילה ומהירה ועוד. השימוש בכלי מכני לשטיפת רצפות חולל מהפכה בתחום האחזקה של מבנים ציבוריים ובתי עסק. את המכונה ניתן להתאים מבחינת היכולות והמפרט הטכני לצרכי הלקוח הספציפיים. השימוש במכונות לשטיפה שכיח במפעלי תעשייה, חנויות, מתחמי מסחר, מחסנים, קניונים, בתי חולים ועוד. המכונות כוללות פונקציות מתקדמות לשטיפה באמצעות לחץ מים גבוה המספק תוצאות ניקוי מעולות. המכונה מאפשרת הסרת לכלוך קשה ומספקת פעולת הברקה. בהתאם לאופי השימוש, ניתן לבחור בשטיפה בלחץ מים קרים או חמים וכן לבצע מגוון פעולות של חיטוי ופוליש שיותירו את הרצפה נקייה, מחוטאת ומבריקה וכל זאת תוך חיסכון בזמן, מאמצים ועלויות תחזוקה.

    מכשיר לשטיפת רצפות

    מכשיר לשטיפת רצפות הוא כלי מקצועי וחיוני לשמירה על ניקיון הבית, העסק או המפעל. פעולת הניקוי המתקבלת באמצעות מכונת השטיפה הינה איכותית ויעילה וזאת בזכות היתרונות הרבים שמכונת או מכשיר השטיפה מספקים. מכשיר לשטיפת רצפות ידוע גם בשם גרניק, אולם, למעשה מדובר בשם של חברה ולא שם כללי למכשיר עצמו. מכשיר השטיפה מאפשר ניקיון יסודי באמצעות לחץ מים וישנם מגוון דגמים הכוללים מפרטים טכניים שונים בהתאמה לצרכי הלקוח.

    ר.נ.מ ציוד ושירותים בע”מ – מומחים בציוד ניקוי

    חברת ר.נ.מ הינה מהחברות המובילות והוותיקות בתחום ציוד ניקוי ומכונות שטיפה בישראל. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של מכשירי שטיפה של החברות המובילות בעולם. צוות המומחים שלנו יעניק לכם ייעוץ מקצועי ומענה לכל צורך, בקשה ושאלה. עם מכשיר לשטיפת רצפות מבית ר.נ.מ אתם זוכים לחוויית ניקיון איכותית ומהנה.

    בחירה נכונה של מכשיר לשטיפת רצפות

    בחירה נכונה של מכשיר לשטיפת רצפות מבוססת על כמה פרמטרים רלוונטיים:

    • עוצמת לחץ המים – ברובם של מכשירי השטיפה לרצפות ניתן לשלוט על מידת ורמת הלחץ. המכשירים השונים מותאמים גם לשימוש ביתי ולכן הפונקציה של שליטה בלחץ ובטמפרטורת המים הינה חשובה וחיונית.
    • יצרן – החברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שטיפה לרצפות הן: LAVOR, UDOR, MECLINE ו ו- .PULITECNOחברת ר.נ.מ ציוד ושירותים הינה היבואנית והמשווקת הבלעדית של חברות אלו בישראל. חשוב לבחור במכשיר שטיפה איכותי המיוצר על ידי חברות מוכרות ובהחלט מומלץ לקבל חוות דעת והמלצות מאנשים שאתם סומכים על דעתם ואשר רכשו מכשיר לשטיפת רצפות.
    • התאמה לאופי השימוש – מכשיר לשטיפת רצפות מיועד למגוון שימושים. מכונות השטיפה מהוות כלי חיוני במפעלים, חנויות, שדות תעופה, בתי חולים, קניונים, מחסנים ועוד. בשנים האחרונות, מכשירי השטיפה הפכו למוצר ביתי פופולרי למדי וזאת בזכות נוחות השימוש ויעילות פעולת הניקיון. המכשיר מאפשר לכם לנקות באופן יסודי את רצפת הבית, פרגולות ודקים, מרפסות, חצרות וגם את הרכב. מדובר במכשיר המספק מענה מלא לכל צרכי הניקיון והתחזוקה של המרחב הפרטי שלכם.

    שאלות נפוצות

    איפה מיוצרות מכונות השטיפה שלכם?

    המכונות שלנו מיוצרות במפעלים באיטליה

    כמה זמן מחזיקה טעינה?

    המכונה עובדת כ-5 שעות לאחר כל הטענה

    כמה זמן לוקח להטעין את המכונות?

    טעינת המכונות לוקחות כ-6 שעות

    כיצד מטפלים במכונה באופן שוטף?

    יש לבצע טיפול מונע אחת לחצי שנה על מנת לשמור על המכונה במצב טוב

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support